worden er ook wel piloten met drank op betrapt?

Toegevoegd na 42 seconden:
vliegtuig piloten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor. Dat komt voor. Ik heb ooit een piloot gekend en die had daar hele verhalen over, over piloten die te veel dronken.
Na het betrappen werden ze vaak ontslagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ene minnetje bij ieder antwoord is vast van een hele brave piloot..........

Andere antwoorden (5)

Hier: De krant van vandaag!
Deze American Airways piloot wilde vliegen met zes keer de toegestane hoeveelheid.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is wel heel toevallig. de krant van vandaag.
de dag is pas net begonnen.
AWM
14 jaar geleden
Goed hè? Dat kan met digitale kranten allemaal.
jazeker...ik heb een half jaar met een stewardess samengewoond........en ben HEEL wat te weten gekomen ;-)

stap nooit meer een vliegtuig in ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar ja, wat doet die buschauffeur op weg naar de Costa Brava? Dat weet je ook niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buschauffeurs staan er ook om bekend dat ze door werkdruk, alcohol en andere factoren nog wel eens van de weg rijden inderdaad. Maar er is sowieso veel te zeggen over de luchtvaartindustrie waardoor je je bedenkingen krijgt.
Tien jaar geleden schering en inslag : echte machotypen die tot 2 uur voor een vlucht nog een whisky of drie achteroversloegen. De nieuwe generatie is duidelijker veel bewuster, ook omwille van de pakkkans die groter is geworden.Maar in bepaalde oosteuropese landen is de drankcultuur zo inherent aan dagelijkse rituelen dat het percentage semi-dronken piloten tov nuchtere dikwijls in balans ligt. Een piloot hoort 0,0 alcoholgehalte pro mille in het bloed te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reken maar.... de crew overnacht vaak in de meest luxe hotels waar ze voor veel verleidingen komen te staan.... Er zijn er dan ook bij die dan even vergeten dat ze de volgende morgen weer in de cockpit zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onlangs nog, in de Oekraïne.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/469071/2010/03/10/Vliegtuig-met-stomdronken-bemanning-tegengehouden.dhtml