Waar laat je wc papier in een vliegtuig?

Trek je dat door of gooi je die poeplapjes in de prullenbak ernaast?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

die kan je gewoon door trekken. daar hebben de fabrikantn wel over na gedacht.
in de prullenbak ernaast gooien is niet heel hygiënisch en zodra het in de tank van het toestel zit word het ook meteen ''verwerkt'' door de chemicaliën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat wordt opgeslagen vandaag de dag in containers die geregeld gewisseld worden, vroeger werdt dit gewoon gedumpt op grote hoogte waardoor het vervloog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat dit een antwoord is op de vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een aanvulling.
Het WC-papier trek je gewoon door net als thuis. Moet er niet aan denken dat het in een prullebak ernaast wordt gegooid.