Hoe kan het zijn dat je een ticket boekt via de vliegtuigmaatschappij zelf veel duurder uit bent dan een ander bureau voor diezelfde vlucht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Concurrentie? Wat dacht je van het volgende: Een ticket vanaf Amsterdam naar Azie kan geboekt bij een Duitse site ineens tot wel €100 goedkoper zijn dan op Nederlandse sites of de site van de airliner. Ticketprijzen ze zijn ondoorgrondelijk. Zelfs voor mij, terwijl ik er elke dag mee bezig ben

Het beste antwoord

Dat lijkt raar want je zou juist verwachten dat het duurder is als er ook nog een burea van moet leven.
Maar zij kopen natuurlijk groot in bij de maatschappijen en zo kan het soms dus toch goedkoper zijn via hen