Als transavia een nieuwe boeing737 krijgt en die moet uit amerika komen kan dat vliegtuig non-stop naar nederland vliegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nee, laatst hadden ze ook een nieuwe boeing 737-800 gekregen hij voerde meerdere tussenstops uit om te kunnen tanken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Waar stopte die dan allemaal ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De actieradius van dat toestel is inderdaad een stuk kleiner dan van Renton (waar het toestel wordt gebouwd, bij de Canadese grens bijna aan de westkust ) naar Schiphol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tussenstop was op Keflavik IJsland.
http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/39262,PH-HSG-Transavia.php

Andere antwoorden (2)

Nee DE boeing heeft een maximale actieradius van 5665 Km en de afstand van Renton Washington USA naar Amsterdam Nederland bedraagt 7844 Km hemelsbreed .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het niet helemaal zeker

Volgens mij vliegen ze naar Halifax in Canada en vandaar (en dat weet ik vrij zeker) naar Shannon in west Ierland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een gewone 737 moet binnen 60 minuten op 1 motor een vliegveld kunnen halen(ETOPS). Ik dacht dat ze daarom via IJsland moeten vliegen.