Nee, dat is niet toegestaan op Schiphol, Schiphol hanteert een rookverbod. Roken is alleen toegestaan in de daarvoor gecreëerde ruimtes, maar ik heb begrepen dat ook daar de elektrische sigaret niet toegestaan is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt me dat dit gewoon mag. Ik vond dit op internet:

"Kan ik de elektrische sigaret overal gebruiken?

Ja, dat kan, het Ministerie van Volksgezondheid stelt dat de elektrische sigaret geen tabaksprodukt is en daarom niet valt onder het rookverbod. Wel kunnen op sommige plaatsen huisregels worden opgesteld, die het gebruik verbieden. Als Stelda zijn we sterk tegen het instellen van dit soort huisregels."

In de huisregels van Schiphol (hieronder gepost) zie ik niets staan over elektrische sigaretten.

Toegevoegd na 39 seconden:
*Hierboven gepost :)