mag ik mijn e-reader meenemen in mijn handbagage?

Toegevoegd na 2 minuten:
in het vliegtuig

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het vliegtuig bedoel je?

Antwoorden (1)

Als je in het vliegtuig bedoelt;
Ja, net als telefoons, laptops, tablets en andere dergelijke apparaten. Het kan wel dat het cabinepersoneel je vraagt het apparaat uit te schakelen tijdens het opstijgen en de landing
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al het elektrisch apparatuur moet uit tijdens het stijgen en dalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangezien ik ze nog nooit heb zien controleren of een ereader of ipad uit staat. Hoeven ze waarschijnlijk niet echt uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zit eigenlijk altijd met een iPad in het vliegtuig, wordt mij altijd verzocht die volledig uit te schakelen. Vandaar dat ik het heb toegevoegd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je e-reader mag gewoon mee in je handbagage.
Maar volgens de Amerikaanse luchtvaart autoriteit zend zelfs een e-reader radiosignalen uit als je een bladzijde omslaat en zou je hem daarom tijdens de start en landing helemaal uit moeten zetten.
http://www.faa.gov/regulations_policies/rulemaking/committees/documents/media/PED.Charter.11.8.12.pdf
(ergens onderaan de eerste bladzijde)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze vragen het je inderdaad volledig uit te schakelen zoals ik zei, maar het komt niet vaak voor dat ze de telefoon uit je handen trekken om te controleren of die echt uit is.
Tenslotte gaat het om de algehele veiligheid dus vind ik het bijzonder asociaal als je het lekker aan laat staan..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Transavia werd ik wel gecontroleerd op het uitzetten van mijn GSM.
Het moet echt UIT staan, werd mij verzekerd. Ben het volledig met Freek94 eens!