Twee uur wordt aanbevolen, zie link. Als het goed is staat het ook op de reisbescheiden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met ruimbagage 2 tot 2,5 uur van tevoren. Met alleen handbagage 0,5 tot 1 uur van tevoren. Ook afhankelijk of je nog moet inchecken.
Het verschilt ook nog per maatschappij en per vliegveld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nationaal: 1 uur
Internationaal: 2 uur
Intercontinentaal: 3 uur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden geven de theorie aan. Je moet bedenken dat ze in Spanje niet zo efficient werken als op Schiphol. Als je op Schiphol incheckt voor je vlucht kan je uit vier incheckbalies kiezen en je kan nog zelf inchecken. In Spanje openen ze voor dezelfde vlucht maar twee balies, zodat je soms wel een uur in de rij staat. Dus reken ik voor een vlucht Spanje - Nederland 2 1/2 tot 3 uur.