mag je in een vliegtuig computeren?

Hallo,

ik ga over een paar weken naar Marokko en ik neem mijn computer mee.
Is het toegestaan om met een computer aan de gang te gang (spelletjes, dingen lezen etc)

alvast bedankt

Marwan

Toegevoegd na 1 minuut:
zit een foutje in de laatste zin, moet aan de gang gaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Je moet wel de WIFI van je computer uitschakelen, omdat deze kan interfereren met de apparatuur van het vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De A-380 vliegt niet van Amsterdam naar Marokko.
Ja, dat mag. Maar tijdens het opstijgen en landen moet hij wel uitgeschakeld zijn. Tijdens de vlucht mag je je computer gewoon gebruiken, als hij verder geen antenne gebruikt. Dus wifi en bluetooth uitschakelen.