Is het id kaart nummer van belang voor het boeken van een vliegvakantie?

Hallo,

Ik en mijn vriendinnen hebben een vakantie geboekt bij x-travel naar Turkije. Nu moeten er 2 nog een nieuw identiteitsbewijs. Geen van ons kan zich herinneren of we het ID-kaart nummer hebben ingevoerd. Geeft dit problemen bij het vertrek op de luchthaven wanneer deze anders is? Ik bel er morgen wel even heen, maar ik kan nergens op internet wat vinden.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hoeft nooit een id kaart nummer in te voeren als je een vakantie boekt.
dus nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een vliegreis maakt is dat wel degelijk nodig. En als het niet klopt op je ticket, mag je vaak niet eens mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker buiten Europa is het nummer van je identiteits bewijs van belang! Gewoon even bellen naar xtravel, want dit kunnen ze na boeken gewoon nog aanpassen.