Wat is er aan de hand met een vlucht van Amsterdam die om assistentie heeft gevraagd ?

Ik hoor net op CNN dat er een vliegtuig op de route Amsterdam naar Verenigde Staten assistentie heeft gevraagd. Hoorde alleen het allerlaatste stukje van het bericht...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.cnn.com/2009/TRAVEL/12/27/airline.attack.security/index.html

Toegevoegd na 27 seconden:
Even snelle copy paste, lijkt overigens niets ernstigs te zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
Zie ook NOS.nl

[*]
Opnieuw is aan boord van een vlucht van Schiphol naar Detroit een Nigeriaan aangehouden die zich verdacht gedroeg. Hij had zich opgesloten op het toilet en zou stampij hebben gemaakt. Er zijn geen berichten dat de man zou hebben geprobeerd een aanslag te plegen.

Het vliegtuig landde in Detroit en werd naar een apart deel van de luchthaven gedirigeerd. Alle 256 passagiers zijn ongedeerd van boord gekomen.
[*]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok bedankt . +1

Andere antwoorden (2)

Het betreft een 2e incident met een Nigeriaan die zich op het toilet had opgesloten en stampij maakte, bron = teletekst pag. 130
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de bron.