Naar welke vliegtijden moet je kijken?

Dag allemaal,

een vriendin van mij heeft in Nederland een ticket geboekt naar Marokko. Nu is ze inmiddels in Marokko maar komt ze vanavond weer terug naar Nederland.

Nu is mijn vraag; de tijden die op de vliegticket staan, is dat volgens de Nederlandse tijd of de tijd in Marokko op dat moment?

Volgens mij is het in Marokko 1 uur vroeger.

Als tijd staat er iets voor 12'en. Maar goed, betekent dat dan dat haar vliegtuig rond 11'en opstijgt vanuit Marokko?

Bedankt alvast voor het antwoord!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.6K

Antwoorden (3)

Op het ticket staat de plaatselijke tijd
dus de vertrektijd in marokko is de tijd daar, de aankomsttijd in Amsterdam, die ook op het ticket staat, is de tijd hier

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je op teletekst wilt kijken hoelaat ze landt, kijk je naar het vluchtnummer, dat ook op het ticket staat, en kun je daar zien of de geplande tijd nog klopt.
11 jaar geleden
Als je het vluchtnummer weet dan kan je op teletekst precies nagaan wat de verwachte aankomsttijd op Schiphol is (gesteld dat ze daar heen vliegt). Zie vanaf http://teletekst.nos.nl/?700-01
11 jaar geleden
Je moet de tijd aanhouden die op die ticket staat .
En voor informatie over die vlucht kun je kijken op
www.schiphol.nl .
Daar kun je op zien hoelaat die vlucht precies aankomt .