Hoelaat komt de a380 aan op schiphol? En is het vliegtuig vanaf het panoramaterras te zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Een A380 van Emirates vliegt dagelijks heen en weer van en naar Dubai.
Aankomsttijd Amsterdam 13:30
Vetrektijd Amsterdam 15:40

Toegevoegd na 19 minuten:
sorry vertrek is 15:30
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij staat geloof ik altijd bij de G-pier, niet zichtbaar vanaf het panoramaterras. Zorg dat je op tijd bent als je hem wilt zien landen, op lange afstandsvluchten wordt nog wel eens wat tijdswinst geboekt. Grootste kans dat ie op de zwanenburg of de polderbaan landt maar dat kun je nooit zeker weten bij schiphol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, laatst zagen we hem in Aalsmeer overvliegen, dus de Aalsmeerbaan. Je kunt nooit weten waar dit vliegtuig gaat landen.