mag je noodles meenemen in het vliegtuig?

Ik ga morgen met het vliegtuig op vakantie , en ik word gewoon ziek van vliegtuig eten , nu dacht ik dat het misschien makkelijk was als ik zo'n potje instant noodles mee kon nemen , dat er heet water bij gegooit kan worden , weet iemand of dit mag ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk ;)
Eet smakelijk alvast en een fijne reis

Antwoorden (4)

Ja. Doe ik al jaren elke vlucht. Alle maatschappijen. Mag alleen geen vloeistof in zitten als je aan boord gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt !!
Dat mag zeker wel :) Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ben naar China geweest vorig jaar en daar lijkt het voor sommige mensen een vaste gewoonte. Het meerendeel zat tijdens de vluchten aan de noodles en er werd niets van gezegd :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Worden meestal zelfs aangeboden op die vluchten. De chinezen enz eten dat veel ;)
Dus het mag zeker!
Ja dit mag!
Zelfs bij sommige maatschappijen word dit standaard aangeboden als snack. Vooral op vluchten naar azie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt dit was ook te koop aan boord toen ik naar Turkije ging vorige maand.
Alleen het vinden van een stopcontact,voor je waterkoker zal moeilijk worden..grapje.
Het mag mee in de handbagage,zonder vloeistof .
Warm water kreeg ik de laatste keer uit het rode kraantje van de koffie machine aan boord.
Het helpt zeer zeker tegen "flauw"worden..
Bronnen: