Mag ik mijn Samsung Galaxy Mini (Android) gebruiken in een Transavia vliegtuig?

Mag ik mijn Samsung Galaxy Mini (Android) gebruiken in de vliegtuig, Het wordt land vliegen dus ik ga me zeker vervelen xD
Ik hoor gemixde ervaringen van mensen maar wat mag nu echt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat mag, als je hem maar op vliegtuigstand hebt staan.dit kun je bij "profielen" instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tijdens de vlucht mag je je telefoon gebruiken, mits deze in de vliegtuigstand staat. Dat houdt in dat er niets gezonden en ontvangen wordt. Tijdens het opstijgen en landen moet hij helemaal uit.
11 jaar geleden
Over het algemeen in vliegtuigen:
Tijdens de vlucht: ja
Tijdens opstijgen en landen: nee

Zodra de deur dicht gaat moeten alle telefoons worden uitgeschakeld, in ieder geval in de vliegtuigstand (dus alle draadloze verbindingen uit).
Als het vliegtuig op hoogte is en de verlichting "stoelriemen vast"uit gaat, mag elektronische apparatuur weer worden gebruikt. Nog steeds in de vliegtuigstand.
Zodra de landing wordt ingezet moet alle apparatuur weer uit en opgeborgen.
Na de landing, aan de gate mag de telefoon weer tevoorschijn en ook aangezet worden.