Hoeen met wat filmen ze vliegtuigen in de lucht ???(films/Docu/Demo)

Ik bedoel ik denk dat ze dat met een andere vliegtuig doen, maar heb ook ooit gehoord dat vliegtuigen niet echt bijelkaar in de lucht kunnen vliegen ivm stromingen enz enz...

Toegevoegd na 33 seconden:
Hoe/en

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Reddie
11 jaar geleden
Ooit gehoord van formatie vliegen? Ze vliegen dan op enkele meters afstand van elkaar.

Antwoorden (3)

Ja met andere vliegtuigen met telelenzen die het andere toestel goed en scherp dichtbij in beeld brengen
11 jaar geleden
Dat doen ze vaak met computeranimaties.
11 jaar geleden
Gewoon vanuit een ander vliegtuig of heli. Je moet als kleiner vliegtuig alleen niet direct achter een veel grote vliegen. Dan heb je inderdaad last van stromingen. Als er meer vliegtuigen klaar staan op een groot vliegveld gaan de kleintjes eerder dan de grote. Maar ernaast of er iets boven vliegen is geen probleem hoor.