Kun je met wiskunde A piloot worden bij KLM Cityhopper? En betaalt KLC je type rating?

Ik wil graag piloot worden bij KLC .alleen ik heb wis A (N&G ) HAVO-profiel. En betalen zij mijn gehele Type rating

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

JE gaat niet direct naar De fokker of E serie.
Als je de opleiding bij KLC hebt gehad en aangenomen bent heb je geen zeggenschap of je type rating.
Je kan dus als coco op een 747 komen of als co op een f70. en alles daartussen.

De basis zul je zelf moeten betalen, de typerating KLM