Ik wil wat hollandse producten opsturen naar vrienden in Amerika. Mag dat? Ik bedoel dus: stroopwafels, drop, hagelslag etc.

Mag je dat opsturen, moeten er dan nog verklaringen etc. bij??Zijn er nog uitzonderingen die nie tmogen worden opgestuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.7K

Het beste antwoord

Ik heb een handige link gevonden.
Stroopwafels, hagelslag, drop mag allemaal.
Kijk gerust verder wat allemaal wel en niet mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik hoop dat je iets aan deze link hebt. Als ze het hier niet weten, weten ze het op die forum wel. Ik heb de indruk dat jij alle genoemde artikelen gewoon op mag sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Dat mag.
Wat niet mag, zijn "verse" producten zoals "zaden".
Zaden zijn niet echt vers, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
Of producten die kunnen bederven zoals melk.

Je vrienden kunnen de door jou genoemde producten zelf kopen op www.heimweewinkel.nl.

Dan worden de spullen naar hen toegezonden.

Volgens mij hoeft er geen verklaring bij.
Wellicht dat het postkantoor vraagt naar de waarde van de goederen.