Vanaf welke leeftijd mag je vliegen?

Ik wil als ik 17 jaar ben, en mijn havo diploma heb gehaald. Graag een reis in Zuid-Oost Azie maken, mijn neven gaan waarschijnlijk mee(nu 18 en 18 dan nog wat ouder). Als zij meegaan mag ik dan ook mee met toestemming van mn ouders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Op de site van Schiphol staat dat je vanaf 16 jaar zelfstandig mag vliegen. (en daarmee bedoel ik meevliegen in een passagierschip en niet zelf een vliegtuig besturen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zou geen enkel probleem mogen zijn.
12 jaar geleden
Vanaf 14 jaar mag je vliegen zonder begeleiding en op jouw leeftijd is geen toestemming nodig van ouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf je 16e mag je vliegen zelfstandig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag van elke leeftijd vliegen, maar op jouw leeftijd ook zonder begeleiding.