Mag je zo'n scheerapparaat meenemen in je HANDbagage?

Dit is precies degene die ik heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja deze mag je meenemen in je handbagage, ik had hem ook mee, nog eventjes laten zien en gevraagd of hij mee mocht, maar was geen probleem!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk mag je die meenemen, dergelijke scheerapparaten komen niet voor op de lijst van verboden voorwerpen en vloeistoffen.
Bij het doorlichten van de bagage zal men ook gewoon het mechaniek herkennen en er verder geen aandacht aan besteden.
Als je echter het motortje vervangen hebt door een stuk C4 (explosief) dan zullen ze ontdekken dat er iets niet klopt! ;-)
Ik heb afgelopen maanden verscheidene keren met alleen handbagage gereisd, inclusief een elektrisch scheerapparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor,dat is geen probleem.