Wat trek je aan als je gaat vliegen en op de bestemming is het ruim 30 graden? Wil het niet koud hebben tijdens het vliegen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

In zo'n geval trek ik een bloesje aan met een hemdje eronder, en heb ik voor onderweg daar nog een dun fleecevest bij in m'n tas. Maar meestal is het alleen in de vertrekhal van het vliegveld fris vanwege airconditioning.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en in het vliegtuig zelf wil het ook nog wel eens fris zijn
Amadea
12 jaar geleden
Die ervaring heb ik niet. Alleen als je ook een nacht in het vliegtuig bent krijg je het wat kouder omdat je dan langer stil zit. Maar vaak heb je dan een kussen en een dekentje uitgereikt gekregen.
Ik heb meestal een lekker joggingsoutfit aan met daar onder een topje en kort broekje of jurkje. Lekker warm voor in het vliegtuig en als je op je bestemming ben kan je het jogginspak uit doen. Heerlijk in je zonnige outfit de zon in! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is hier in Nederland op dit moment ook niet echt koud, dus is het handig om aan te trekken: een dunne lange broek met daarop een hemdje en een T-shirt of bloesje.
Voor als het fris is een dun zomervestje meenemen. Op een echt koude of regenachtige dag trek ik een dun regenjack aan. Dat is ook weer gemakkelijk op te rollen en neemt niet veel plaats in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste trek ruime schoenen aan .
Dit is omdat jou voeten altijd iets opzwellen tijdens het vliegen .
En verder zou ik een t-shirt aandoen met een leuke blouse
En als je tijdens het vliegen nog koud hebt dan kun je gebruik maken van het dekentje die altijd aan boord is .