Mag ik onderstaande dingen meenemen in mijn gewone bagage in 't vliegtuig?

Dus niet doelend op handbagage! Het gaat om:

- lenzenvloeistof
- scheermesjes

Ik vlieg morgen met Transavia.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ja, je mag beide nemen als je het in je koffer stopt.
Dit stond op internet:
Neemt u vloeistoffen, gels of spuitbussen mee of koopt u deze vóór de paspoortcontrole en heeft u deze niet nodig aan boord? Dan adviseren wij u deze in uw ruimbagage te stoppen, voordat u incheckt.

Hetzelfde geldt voor scheermesjes.

Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, je mag die dingen meenemen in je normale bagage.
Je mag trouwens ook lenzenvloeistof meenemen in je handbagage, zolang de verpakking maar niet meer dan 100 ml bevat.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ik zou juist een beetje lenzenvloeistof in je handbagage stoppen, de lucht in vliegtuigen is nogal droog en dan is het af en toe wel fijn om even wat vocht in je ogen te druppelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit geen probleem omdat je er niet direkt bij kunt. Als je deze spullen in je handbagage meeneemt dan wordt dit eruit gevist bij de controle. Nu de spullen in het ruim liggen in je bagage is dit toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan je zonder problemen meenemen.