wat kan ik doen in het vliegtuig?

ik ga naar indonesie en meestal verveel ik me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (11)

Met een goed boek 'vliegt' ook de tijd......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees een boek, kijk een film, game (bijvoorbeeld een Nintendo ds) of ga slapen.

Veel plezier in Indonesië!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou bv kunnen puzzelen, of lekkere muziek luisteren. Met een paar tijdschriften ben je ook weer snel een paar uurtjes verder. En natuurlijk film kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees wat tijdschriften, luister muziek, je hebt ook reisspelletjes ook erg leuk om te doen, je kunt wat schrijven, gewoon wat relaxen, je kunt films bijv. Op je iPod zitten en kijken, je kunt ook vast een beetje je vakantie inbeelden. Of gewoon puzzelen. Als je met iemand reist kun je ook in tijdschriften ofzo grappige dingen zoeken of een gezellig gesprek houden
Maar vliegen is en blijft saai!
Veel plezier daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bijv. muziek luisteren, lezen, film kijken maar aangezien het een best lange vlucht is kan je natuurlijk mischien ook gaan slapen daardor lijkt het of de tijd sneller gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herkenbaar!

Ten eerste, het klinkt wellicht raar, zorg dat je met goede zin het vliegtuig instapt. Gedachten als: 'getver, tig uur in het vliegtuig, wat moet ik doeoeoen!??' werken daar niet aan mee.
Ten tweede, neem voor elk uur iets lekkers of iets leuks mee waar je naar uit kunt kijken en waarmee je jezelf als het ware beloond omdat het uur verstreken is.
En eigenlijk is het het beste om gewoon in het hier en nu te zijn en te genieten van de reis. Maak een praatje met de medepassagiers, lees een boek, luister muziek, geniet van het feit dat er zo voor je gezorgd wordt, stel je open en have fun!

Veel plezier in indonesie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap dat punt 2 in tegenspraak is met punt 3 ;-) Have a nice day all!
In vliegtuigen voor lange afstanden zit tegenwoordig bijna altijd een personal entertainment center in de stoel voor je. Daar kan je dan allerlei spelletjes op doen, video;s uitzoeken ed.

Mocht dat niet jouw ding zijn: Neem je laptop mee. Neem een boek mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga sudoku's invullen. Speel met je begeleiders "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet". Wed met je begeleiders wie van het personeel aan boord het eerst langs jouw stoel komt (wie de meeste punten heeft krijgt een prijsje, later). Ga een poosje breien of haken; dat is weer helemaal hot tegenwoordig. Verzin een verhaal over wat jou allemaal gaat gebeuren op deze vakantie (en kijk als je weer thuis bent wat ervan uitgekomen is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een MP3 vol met je eigen favoriete muziek mee.
Lekker even slapen onderweg.
Film kijken.
Tijdschriften of boek mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tijdschriften kun je ook ruilen met medereizigers. Heb je dubbel veel leesplezier.
Puzzelboek mee?
Kaartspel mee. Kun je uitleggen op je tafeltje an stoel voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eerste factor die lange vliegreizen vaak zo onaangenaam maakt, is zonder twijfel de verveling. Meestal krijg je aan boord wel enige vorm van entertainment (films, cd’s) aangeboden, maar vaak zit er niets naar jouw smaak tussen en wat doe je dan? Hier enkele tips:

•Houd je de weken voor je vertrek bezig met het verzamelen van boeiende lectuur: boeken en tijdschriften. Spaar de boeken en tijdschriften die je graag leest op voor tijdens je vlucht .Zorg ervoor dat je niets meeneemt dat je in een wip uitgelezen hebt!
•Een klassieker, die het wel nog altijd even goed doet, zijn de denksportpuzzels (kruiswoordpuzzels, sudoku’s,…). Met een goede puzzel ben je zeker even zoet! Koop op voorhand puzzelboekjes in de krantenwinkel of zoek er gewoon een paar op internet!
•Neem je reisgids mee aan boord en plan je vakantie. Denk al na over welke uitstapjes je gaat maken en wat je allemaal gaat bezoeken.
•Zorg voor een paar leuke reisspelletjes, liefst magnetische (zo raak je de onderdeeltjes minder snel kwijt). Ook een pak speelkaarten meenemen is een goed idee. Met één kaartspel kun je immers honderden spelletjes spelen!
•Als je vliegmaatschappij al muziek aanbiedt aan boord, stelt dit meestal niet veel voor. Neem een mp3-spelertje mee met je favoriete muziek en podcasts. Zorg voor goede oordopjes zodat je het lawaai van je medepassagiers en het vliegtuig niet hoort.
•Ben je in het bezit van een laptop, dan kun je zeker overwegen die mee aan boord te nemen. Je kunt niet alleen verder werken, maar ook muziek beluisteren, films kijken, computerspelletjes spelen en nog veel meer! Kinderen zijn vaak ook uren zoet met een draagbaar spelcomputertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knoop een gesprek aan met de medepassagiers!