Mag één volwassene met vier kinderen vliegen?

Het betreft een intercontinentale vlucht
en de kinderen zijn 10, 7, 5 en 5 (tweeling) jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Bij de KLM mag het, weet ik.
Het enige is dat je maar 2 kinderen onder de 2 bij je mag hebben, per volwassene. Die mag je ook niet allebei op schoot hebben, een kind moet dan een eigen stoel hebben.
Ze moeten wel in dezelfde classe vliegen, niet dat jij in business gaat zitten en die kinderen voor zichzelf laat zorgen in de toerist-class.

Maar als de jongsten 5 zijn zie ik geen probleem.
Probeer wel van tevoren je stoelen te regelen, dat jullie wel allemaal bij elkaar zitten...
Een groep van 5 kan lastig zijn, en ik neem aan dat je ze wel in de buurt wil hebben...

Goede vlucht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat mag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat mag! Zonder volwassene kan ook. Dan moeten de kinderen (met geldig paspoort/visum), reizen onder begeleiding van een vertegenwoordiger van de betreffende airliner. Is dagelijkse praktijk op luchthavens...