hoe kan ik mijn zitje op voorhand reserveren voor de vlucht amsterdam-singapore vertrek 19 juni deze vlucht is reeds geboekt en betaald

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met welke luchtvaartmaatschappij ga je?

Antwoorden (2)

Hangt af van maatschappij en ticket. Soms kan je al 48 uur voor vertrek electronisch inchecken. Via internet. Raadpleeg luchtvaartmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je meldt elders dat je geboekt hebt via Singapore Airlines.

"Check-in
Alle Singapore Airines vluchten vanuit Schiphol vertrekken van Terminal 3. De check-in is aan balierij 25, vanaf 4 uur voor vertrek van de vlucht.

U kunt ook online inchecken vanaf 48 uur voor vertrek van uw vlucht. Dit verspoedigt de procedure op Schiphol. Daarnaast ziet u welke stoel u is toegewezen en, indien de vlucht niet vol is, kunt u desnoods een andere zitplaats kiezen. Tevens kunt u reeds uw instapkaart uitprinten. "

http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/local/NL/before/info_netherlands_passengers_nl_NL.jsp

De informatie over hoe het online inchecken gaat vind je hier (alleen in engels verkrijgbaar):
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/before/travelfaq/checkin/internet.jsp

Via online inchecken kun je je stoelnummer wijzigen.
Je ziet dan welke je oorspronkelijk toegewezen hebt gekregen, welke er nog vrij zijn die je eventueel kunt kiezen. Bij verschillende maatschappijen kun je dan ook nog tegen betaling een extra goede plaats (nooduitgang, meer beenruimte) boeken.