Ga. Op zo'n vliegangst cursus,moet je maar effe op googlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die cursussen zijn peperduur, maar je kunt een pilletje nemen al helpt het niet echt. Wat wel kan helpen is dat je bepaalde feiten weet. Hoeveel vluchten gaan er op een dag. Wat zijn de gevaarlijkste momenten? Wanneer moet je je zorgen maken? En vooral...anders zie je nooit wat van de andere kant van de wereld. IK heb er last van echt, maar ben al een paar x in Indonesie geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vliegtuig is het ongevaarlijkste voertuig ter wereld en er gebeuren heel weinig ongelukken mee in verhouding met auto's als je vaak denkt van dat de las heel klein is dat er iets gebeurt wordt het al minder Een auto is veel gevaarlijker heb ik gelezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor vliegangst heb ik een aantal tips,

1 zorg voor een lege maag tijdens de start. met een lege maag heb je veel minder last van G-krachten.

2 Ga bij het raam boven de vleugel zitten. Dan kun je de horizon zien zodat het minder eng lijkt en kun je niet recht naar benden kijken wat ook eng is. Als je dan toch bang wordt kun je het raampje gewoon dicht schuiven.

3 Denk aan de bestemming dat maakt de rijs aangenamer

4 Zorg dat je iets te doen heb in het vliegtuig dan lijkt net of de vlucht korter duurt.

5 Bedenk jezelf dat vliegen een van de veiligste manieren van transport is bij 1.000.000 vluchten zijn er 2 incidenten. van die 2 incidenten is de kans om te sterven minder als 20%. Dit is een wereldwijde statistiek in west Europa Amerika, Zuidoost Azië en Oceanië. licht dit aantal veel lager. Dit komt omdat in Rusland, in het Oostblok en veel derdewereldlanden veel met oude Sovjet vliegtuigen wordt gevlogen. Die zijn veel minder veilig dan de moderne vliegtuigen.

6 sommige pillen schijnen te helpen

7 een peperdure Cursus kan helpen

suc6 verder