Ik ga er even vanuit dat je economy class bedoelt.

Ja er zijn verschillen. Bij Martinair krijg je alleen frisdrank tijdens de maaltijd, buiten de maaltijd alleen sap, water en koffie en thee. Alcohol weet ik niet.
Bij KLM kan je alles krijgen gedurende de hele vlucht.

Je hebt geen eigen scherm, bij de KLM wel (ik heb het hier over vluchten buiten Europa, omdat Martinair dat ook alleen nog maar doet, binnen Europa heb je geen eigen scherm bij KLM).
Op het eigen scherm bij de KLM kan je kijken wat je wilt, allerhande films, series, talencursussen, etc.etc.

Ik kan geen informatie vinden over de afstand tussen de stoelen bij Martinair, maar mijn ervaring is wel dat je bij de KLM veel ruimer zit.

Als je nog met MartinAir wilt vliegen, moet je opschieten, want ze houden er dit jaar nog mee op!
Daarna doen ze alleen vracht vluchten, en dat is een beetje oncomfortabel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoelafstanden kan je vinden op seatguru

Toegevoegd na 12 minuten:
Door KLM worden veel codeshare vluchten verkocht. Check goed met wie je echt vliegt. Want bijvoorbeeld een Delta vlucht is echt van mindere kwaliteit, maar heeft wel een KLM vluchtnummer