Ik wil een klein pakketje opsturen naar mijn zoon in Texas, USA. Kan dat?

Het is een fotolijstje en door de stevige verpakking 20x20x6 cm / gewicht 450 gram.
Heb al gespeurd naar de mogelijkheden; maar kom er niet uit.
Commerciële pakketten schijnt geen punt te zijn; maar wel een hoop rompslomp bij de douane alsook dat er een factuur met omschrijving inhoud bijgevoegd moet worden.
Als particulier iets opsturen tegen een acceptabele prijs vind ik niks.
Iemand ervaring mee?
Bij voorbaat dank !

1.2K

Antwoorden (1)

gewoon via postnl. die sturen ook pakketjes naar het buitenland. \oek en postwinkel in de buurt en die kunnen je ook vertellen of er nog documenten mee gestuurd moeten worden