Als je onder accijns invoerrechten bedoelt: nee.
Als de waarde van de bestelling hoger is dan € 22,- (excl. verzendkosten), dan moet je hierover 21% btw en inklaringskosten betalen aan het bedrijf dat de bestelling bezorgt (PostNL: € 13,-).
Gebruik voor een berekening eventueel de invoercalculator: http://www.invoercalculator.nl/

Het kan geen kwaad te checken of je parfum echt niet in Nederland te koop is.
Zoek hiervoor op
[naam van het parfum] prijs of [naam van het parfum] site:nl
Of download de afbeelding van je gewenste parfum (Rechtermuisklik – Afbeelding opslaan).
Klik bij images.google.nl of bij een pagina met afbeeldingsresultaten op de camera in het zoekvak (“Zoeken op afbeelding”).
Klik op “Een afbeelding uploaden".
Klik op “Bestand kiezen”.
Kies de afbeelding.
Voeg als zoektekst toe: “Prijs”.
SimonV