Transporteert DPD pakketten in het weekend van Polen naar Nederland?

ik ben jarig en familie van mij uit polen hebben voor mijn verjaardag een cadeau naar mij gestuurt via dpd parcel service ontvang ik het dan maandag ?
wordt het pakketje nog in het weekend getransporteerd ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Bij de DPD geldt in Duitsland een 24 uurs service.
Echter voor de landen Polen en Nederland geldt voor de export (van het ene naar het andere land) een looptijd van 48 uur. Dit houdt in dat het pakket binnen 48 uur bezorgt wordt, lees 2 dagen.
Wordt het pakket op maandag afgehaald, dan wordt het dus op uiterlijk woensdag bezorgt. Wordt het pakket op vrijdag afgehaald, dan wordt het uiterlijk op dinsdag bezorgt. De DPD levert en haalt niet op op zaterdag, zondag en feestdagen.
Wanneer je weet op welke dag het pakket is afgehaald in Polen, kun je uit rekenen wanneer het wordt bezorgt.

Fijne verjaardag.