De post wordt gewoon bezorgd, alleen met vertraging. Ik ben postbode en rij 's ochtends met post langs bedrijven. Ik deed er vandaag anderhalf uur langer over dan normaal. Stond een kwartier op een heuvel te spinnen met de wielen, want de auto wilde niet meer voor- of achteruit door de sneeuw die er lag.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

TNT post heeft grote problemen met de sneeuw en kan de normale bezorgtermijnen momenteel niet garanderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaliter wordt bij ons überhaupt geen post bezorgd op Maandag,dus nu kan ik daar nog niets over zeggen. Maar ik heb wel het idee,dat men alles op alles zal zetten om de post normaal te bezorgen.Het is natuurlijk ook erg afhankelijk van het weer de komende dagen! Als er weer veel sneeuw gaat vallen,zoals men verwacht,zullen de kerstkaarten misschien pas na de jaarwisseling in de bus vallen. We kunnen niets anders doen,dan afwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me heel goed voorstellen dat een postbode op de fiets met deze sneeuw heel veel overlast heeft en niet of nauwelijks zijn/haar werk kan doen. In ieder geval veel langzamer.
Dus een vertraging lijkt me heel logisch. Vandaag heb ik nog geen postbode gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
De postbodes gaan gewoon de weg op, maar ze doen veel langer over hun wijk. (Ben er zelf eentje).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou chapeau dan, ik vind het knap!
Ik ben er verbaasd van: heb gewoon post gehad en nog redelijk vroeg ook (10.00 uur)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De postbode zag ik zojuist slippend voorbij lopen (fiets in de hand). Ja bij bedrijven wordt het over het algemeen gewoon bezorgt, wellicht wel met vertraging.

Consumenten zullen het waarschijnlijk vanaf morgen krijgen (ook dit is weer met vertraging).

Dit geldt niet alleen voor TNT, maar bijvoorbeeld ook voor Sand, e.d. postbodes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Consumenten krijgen hier in ieder geval wel gewoon de post.
De postbodes hebben het nu heel erg zwaar.
Als ieder zijn stoepje sneeuwvrij zou maken, zou het al
een stuk makkelijker maken.
Postbodes sterkte.

Toegevoegd na 30 minuten:
Antwoord op de vraag.
Ja, deze mensen gaan door weer en wind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man werkt bij de post en het antwoord is JA.
Er word gewoon post bezorgt en alles word gewoon gelopen.Maakt niet uit hoe laat het dan word voor ze maar je bent pas klaar als je alles bezorgt heb.Het word dan wel ipv van half 4 klaar om 6 uur klaar of zo.
Lange dagen nu dus voor de postbezorgers en ze hebben das dan weer een voordeel extra mensen voor de kerst en nieuwjaars periode.Ook beginnen ze eerder,dan normaal.
Maar alles word gewoon bezorgt!!!!!
Bronnen: