Moet een pakketbezorger bezorgen bij de hoodingang van appartementencomplex, of moet deze bij de voordeur afgeleverd worden?

Er is een lift aanwezig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

Pakketten na het aanbellen en contact te hebben gehad
brengen tot 1 meter achter de deur van het woonadres.
Aangetekenden idem, maar tot aan de deur van het woonadres.

Postorders (Wehkamp, Neckermann, Otto etc) na aanbellen en contact gehad te hebben levering 1 meter achter de eerste deur en andere artikelen volgens afspraak plaatsen of afmonteren/aansluiten op de gewenste etage van de woning.

Woonschepen idem dito en er zijn ook leveringsvoorwaarden voor zeeschepen.
(naast het schip aan de wal,of aan boord van het schip)

Afgifte aan buren mbt particuliere leverantie,s dienen
vooraf bij bestelling kenbaar gemaakt te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik ben niet anders gewend dan dat het bij de voordeur afgeleverd wordt, ook in een appartementencomplex.
13 jaar geleden
moeten is dwang..
zolang er getekend moet worden zal hij tot aan de deur komen,maar hij kan u ook vragen om naar beneden te komen...
maar verplicht tot aan de deur is die niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan voor welk bedrijf hij het pakket bezorgt, welke afspraken zijn gemaakt. Voor b.v. Neckermann moeten ze tot achter de voordeur bezorgen (staat in de leveringsvoorwaarden van N.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe is dit geregeld bij TNT?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neckermann bezorgt via TNT, dus ik mag aannemen dat TNT zich aan de afspraken van de bedrijven voor wie zij bezorgen moet houden.
Ben zelf pakket bezorger, en wij moeten tot de deur bezorgen. Dus dat is in een appartementencomplex dus door jou voordeur. Vaak komen mensen (vaak ouderen) toch heel sociaal naar beneden, jonge en dikke mensen nooit.

Zelf ga ik liever naar boven want dan ben ik meestal sneller weer beneden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik, ga met het vorige antwoord mee,zelf ben ik een paar weken als chauffeur voor een grote pakket dienst werkzaam geweest tijdens mijn inwerk periode is mij verteld dat pakketen tot aan de voordeur gebracht moeten worden.
maar de persoon die mij instruktie gaf werkte zelf ook niet 100%volgens de regels