Je interrailcard is bedoeld voor treinreizen, dus de busreizen van Eurolines vallen daar niet onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, er staat wel bij dat je er ook met bus en boot mee kan. En ik hoorde van iemand dat het misschien ook wel Eurolines kon zijn, vandaar de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige busverbinding die ik me herinner uit mijn Interrailtijd was er een in Lapland, omdat je anders niet met de trein verder kon.
Dus er zijn er ongetwijfeld meer, maar ik denk niet dat Eurolines en Interrail samenwerken.

Andere antwoorden (1)

InterRail blijft wel beperkt tot een treinkaart. Je mag dus niet gebruik maken van openbaar vervoer (bussen, trams etc.) in de steden. Wel geeft de kaart korting op bootovertochten. Als je een InterRail-ticket koopt krijg je ook een landkaart van Europa erbij. Daarop is te zien op welke trajecten je mag reizen en op welke (boot)verbindingen je korting krijgt. De bootovertocht tussen Italië (Ancona, Bari of Brindisi) en Griekenland (Patras of Corfu) is de enige die inbegrepen is. Eén van de maatschappijen die gratis overtochten aanbiedt (exclusief havengelden) is Superfast Ferries, onderdeel van de Attica groep. Klik op het logo voor meer informatie.