Waar kan je een simpel mee te nemen stoeltje/krukje wat stevig op de grond staat en makkelijk mee te nemen is onderweg kopen?

Voor in de trein mee te nemen. Te gebruiken in de spits om op te zitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (7)

zon vissersstoeltje niet wat?

http://i100.twenga.com/sport/vissersstoel/walkstool-basic-50-cm-tp_4634126837902847928.png

Toegevoegd na 15 minuten:
zie je de foto wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh hier wel hoor
jc54
13 jaar geleden
Bij mij doetie het ook, en dat zijn nou precies die dingen die ik verderop in mijn antwoord bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal de foto opslaan en erbij zetten
een zitwandelstok , over al mee naar toe te nemen en je kan er een kruk van maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorgaans hebben ze die dingen bij campingzaken. Ze worden namelijk ook veel gebruikt bij kamperen.
13 jaar geleden
bij sportzaken waar wandel accessoires worden verkocht. . bij caravan shops. . bij hengelsport zaken. . bij de blokker. . bij anwb . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben klein, dus ik heb een aantal inklapbare krukjes.
Soms met een handvatje.
Staat stevig.
Mijn kleindochter van 4 jaar is er ook dol op.

Gekocht bij de Action.
Te koop vanaf een paar euro tot over de 20 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het eens proberen bij een winkel in hengelsportartikelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk als je er een in de buurt hebt naar een winkel voor paardenspoort artikelen ik heb ze daar in allerlei soorten en maten gezien.
Die worden daar veel gebruikt bij paardencross en military immers in de bossen staan niet overal banken en het kan wel ff duren voor de hele horde voorbij is.