Waarom lopen mensen altijd een met de trein mee, als hij aankomt op het perron?

je kent het wel, alle mensen lopen met de trein mee als hij aankomt, om dicht bij een deur aan te komen, maar als je blijft staan, kom je veel dichter bij een deur terecht, waarom o waarom doen mensen dat toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey ja goeie! Dan doen ze bijna allemaal!

Het beste antwoord

Dan zie je een zo goed als lege coupé voorbijkomen,maar die stomme trein rijdt nog 50 meter door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leven is een tranendal:P

Andere antwoorden (4)

Om zo snel mogelijk bij de deuren te komen... en onder tussen ook nog even te kijken waar de coupé van (voor mij) 2e klas is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je wel meelopen, omdat de trein een stuk verder door rijdt op het perron dan je dacht. Voor de rest zou ik het echt niet weten.

Wat ik ook niet snap is dat ze vervolgens allemaal voor de ingang gaan samendrommen, zonder ruimte te laten voor de mensen die willen uitstappen.
13 jaar geleden
Als je een deur ziet, wil die zo graag hebben. Dat je mee loopt, ook omdat jij dan de deur gezien hebt met jou klasse, wil je daar uit. We willen altijd zo snel mogelijk de trein in omdat we allemaal bang zijn dat hij weer weg rijdt, daarom lopen we dus de deur achter na die we als 'beste' deur zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze zich ongemakkelijk voelen, en zo een reden hebben om ergens mee bezig te zijn...