Rijden de treinen van en naar Arnhem morgen weer volgens de normale dienstregeling ?

Het treinverkeer heeft een maand stil gelegen door werkzaamheden, maar ik weet nu niet of alles weer bij het oude is, of dat ik toch maar beter een bus kan pakken morgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

op zondag 22 augustus rijden tussen Ede-Wageningen en Arnhem NS-Snel- en stopbussen in plaats van treinen

op zondag 22 augustus rijden tussen Arnhem en Nijmegen NS-Snel- en stopbussen in plaats van treinen
Bronnen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt, neem ik toch maar een gewone conexxion bus denk ik. +

Andere antwoorden (1)

Nee, morgen is het nog de laatste dag dat bij Arnhem aan het spoor gewerkt wordt. Vanaf maandag 23 augustus gaan de treinen weer normaal rijden.
Amadea