Waar zijn anonieme OV-chipkaarten te koop in Amsterdam?

Op welke plekken in Amsterdam zijn anonieme OV-chipkaarten te koop , buiten de stations?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je raad. Het ging mij niet om het anonieme, maar heb de kaart nodig voor iemand die eenmalig met mij in Amsterdam in de tram wil.

Antwoorden (1)

Een anonieme chipkaart is o.a. te koop in de treinautomaten op stations in- en rond Amsterdam en in de GVB automaten in de metro's. Daarnaast is deze te koop bij de GVB Tickets en info:

http://www.gvb.nl/reizigers/Klantenservice/Pages/adressen-en-openingstijden.aspx

Kortom, wel allemaal in de buurt van stations.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je inwoner van Amsterdam bent dan is een persoonlijke OV schipkaart tijdelijk geodkoper (1,50 eur) dan een anonieme (7,50):

http://www.gvb.nl/reizigers/ovchipkaart/Pages/AanbiedingpersoonlijkeOV-chipkaart.aspx

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor zover ik kan zien zijn dit de enige mogelijkheden. Via de webshop kan je alleen dagproducten aanschaffen zoals een 3 uur kaartje. Je zult dus het beste naar een Metro of treinstation in de buurt kunnen gaan.