Je saldo is altijd up-to-date op je kaart.

De website is soms iets wat traag, zeker als er een nieuwe regio aan het aansluiten is.

Je kunt je actuele saldo checken bij zo'n opwaardeermachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja dat krijg je als alles snel wordt ingevoerd maar als de organisatie en het systeem erachter er nog niet klaar voor zijn. Hoe meer je moet gaan verwerken, hoe langer het duurt. Daar zit het probleem. Ze hebben daar niet goed over nagedacht of gedacht van owh dat komt nog wel.