Kan je een ns kortingskaart aan een balie bij een groot station of ergens anders direct kopen?

of kan je die alleen bestellen en moet je dan wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je kan een formulier bij de balie invullen en dan eerst bij de balie/kassa contant betalen. Je krijgt dan eerst een tijdelijke kaart mee. Vervolgens krijg je na een aantal weken je OV chipkaart thuis gestuurd. Vergeet niet een pasfoto mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet hem via internetkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij de Blokker ook een treinkaart kopen waarmee je voor 2 personen door heel Nederland kunt reizen voor 1 dag.
Bedoelde je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voordeelurenkaart je online bestellen (alleen nu even niet vanwege onderhoud aan de site: https://klanten.ns.nl/psp/ps/?cmd=login) en dan duurt het 2 weken voor je 'm hebt. Of je kunt bij de NS-Servicebalie op het station een brochure "Het Voordeelurenabonnement" ophalen. In deze folder zit een aanvraagformulier dat je ingevuld en met een pasfoto opstuurt. En dan heb je binnen 3 weken heeft het abonnement in huis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, het laatste stuk van het verhaal moet er ook nog bij:

U wilt liever direct op pad met uw Voordeelurenabonnement?
* Bezoek dan een NS-servicebalie op het station en neem een geldig identiteitsbewijs en een pasfoto mee. Bij de balie ligt de folder voor u klaar.
* Vul het aanvraagformulier uit de folder in en lever dat samen met een pasfoto weer in bij de Servicebalie.
* Bij betaling van het abonnementsgeld krijgt u direct een tijdelijk Voordeelurenabonnement mee.
* Met uw tijdelijke abonnement kunt u meteen met 40% korting in de voordeeluren reizen.
Amadea
13 jaar geleden
via www.ns.nl