Is er een site waarbij je kunt berekenen hoeveel je moet betalen als je met een ov chipkaart reist?

Bijvoorbeeld van Den Bosch naar Utrecht (hoeveel moet je dan betalen voor heen en terug)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je met de trein gaat kan je het gewoon in de reisplanner zien.
Het heet dan Ritprijs voor reizen op saldo

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook op 9292ov.nl kan je bij 'uitgebreide prijsinfo' zien wat de ritprijs voor reizen op saldo kost.
Maar eigenlijk alleen voor de treinreis werkt dit goed, de busreizen zijn er blijkbaar nog niet goed ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het alleen met de trein is kan dat op de site van de Nederlandse Spoorwegen, anders op 9292ov.nl.

Nota bene, bij NS heet het OV-chipkaarttarief 'Ritprijs voor reizen op saldo bij NS'