De oude DAF-fabriek had destijd drie divisies. Daf 1, de hoofdbouw met de administratie etc., Daf 2 de fabriek zoals de dersvice werkplaats en motorenhal, Daf 3 de ombouw werkplaats en de hal waar landingsgestellen werden gemaakt.
Daf 1 had de hoofdingang aan de Hugo van Goeslaan, waar geen bushalte was/is.
Daf 2 had een poort aan de Geldropseweg waar ook een bushalte was/is.
Daf 3 had ook een poort aan de Geldropseweg waar ook een bushalte was/is.
De poorten zijn er niet meer, maar de bushaltes zijn gebleven.
2 jaar geleden
Bolero
een jaar geleden
Bedankt! Helder antwoord. :)