Wat kunnen treinconducteurs zien tijdens een ov-controle?

Dus zien zij bijvoorbeeld op dat apparaatje ook je geslacht en je naam? (de laatste post hierover die ik kon vinden was uit 2012 dus vandaar dat ik hem opnieuw stel)

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Hij of zij kan zien of de ov-chipkaart is ingecheckt, hoeveel saldo er op de kaart staat, de laatste reisgeschiedenis, wanneer de kaarthouder voor het laatst saldo heeft opgeladen en hoelang de kaart geldig is. Indien er is ingecheckt dan is te zien op welke plek dat gebeurde, en ook welke producten (zoals een abonnement) er aan de chipkaart gekoppeld zijn.
Amadea