Stel je zit in zo'n nieuwe stoptrein zonder toiletten en je moet heel erg plassen . Wat kan je dan het beste doen ?

Ik heb het over echt heel erg moeten , je weet dat je bijna in je broek plast. De trein hobbelt erg en je zit tussen twee haltes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe je in een vergelijkbare situatie in de bus?

Het beste antwoord

Incontinentieverband. Ik weet niet echt of deze ook grote plassen tegenhoudt (aangezien je heeeel erg moet plassen, is het dus niet echt een klein plasje), maar zal wel beter dan niks zijn.

Laat maar weten of deze methode werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol , laat maar weten of deze methode werkt. Het is niet voor mij hoor .

Andere antwoorden (6)

Laten lopen denk ik, een natte broek is ook niks. Hadden ze maar niet moeten bezuinigen op een WC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pis dan niet in je broek maar gewoon in een hoekje van de trein...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg ik toch
zorgen dat je een flesje meeneemt boven kant eraf knippen en erin plassen
plastic zak erom en bij je eind bestemming weggooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of de andere passagiers hier blij mee zullen zijn ;P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je moet!!!
dan moet je !!
ik denk andere passagiers heel graag ook je fles willen hebben op dat moment
DIen een aanklacht in bij de NS

JE HEBT recht om naar het toilet te gaan,hoewel het korte afstanden zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet in je broek wilt plassen, uitstappen bij het eerst volgende station.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logisch... uitstappen bij het eerste station. Bovendien er zijn toch wel vaker situaties waarbij je echt niet naar toilet kunt? Van te voren daar bewust van zijn en voor je een trein instapt naar toilet gaan of niet teveel drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de wc gaan voor je instapt en anders heb je gewoon pech,een trein gaat niet stoppen omdat er iemand naar de wc moet,of wachten op een trein waar wel een wc inzit