OV staakt volgende week. Hoe kom ik op mijn werk?

In vervolg op een eerdere vraag een nieuwe. Ik voel me in vervan met slechter evenwicht niet veilig op de fiets. Ook qua verkeerssituaties inschatten en drukte en bijna botsingen vertrouw ik dit niet. Toen is geadviseerd om met het OV te reizen wat ik nu ook doe. Alleen... volgende week gaan ze staken en ook voor meerdere dagen. Ik rijd geen auto. Heb dus een probleem. Wat kan ik het beste doen?

1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien heb je er zelf nog niet aan gedacht, maar wellicht kun je een bekende vragen of hij/zij je kan brengen als je de tank vergoedt.

Antwoorden (1)

Misschien kan je meerijden met een collega met een auto. Er is nog voldoende tijd om dat te regelen.
...
Mogelijk hebben andere medewerkers hetzelfde probleem als jij met het OV. Informeer je leidinggevenden hierover: het bedrijf/de organisatie moet dan mischien overwegen voor meerdere medewerkers samen een goede oplossing te vinden. Dat is ook in het belang van het bedrijf/de organisatie.
Toegevoegd op 23 juni 2018 15:45: tekst