Ik ben mijn ov kwijt en wil een nieuwe aanvragen maar ben de einddatum vergeten.wat moet k doen?

Ik moet de einddatum invullen anders kan ik het abonnement niet overztten. Ik heb de kaartnummer

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
"Ik ben mijn ov kwijt en wil een nieuwe aanvragen maar ben de einddatum vergeten." Wat een vreemde eis van de NS ! Je bent je kaart kwijt en daarmee ook je gegevens.
De NS heft die gegevens zo in een database zitten... die zij bij hen dus bekend. Ik heb even een vervolgvraag gesteld, als je het niet erg vind:
http://www.startpagina.nl/v/vervoer/openbaar-vervoer/vraag/619393/ns-einddatum-weten-verlies-ov

Antwoorden (1)

Ga naar ov-chipkaart.nl Als je al een account hebt log je in en kijk je bij het beheer van je kaarten. Daar vind je zo de verloopdatum. Als je nog geen account hebt kun je dat aanmaken en koppel je je kaartnummer aan dat account en kun je zo op dezelfde manier in kaartbeheer kijken wat de verloopdata zijn.