kun je met een ov-jaarkaart ook je fiets stallen en afrekenen bij treinstation?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Amadea
8 jaar geleden
Nee. Maar je kunt wel een ov-fiets abonnement op je jaarkaart laten zetten, en dan kan je voor een paar euro een fiets huren bij elk station met een stationsstalling.

Het beste antwoord

In op dit moment 35 fietsenstallingen in Nederland kan je op Rekening stallen. Dat kan met je OV-chipkaart, of OV-fietsabonnement, NS-Business Card of Mobility Card. Je betaalt niet meer contant in de stalling, maar achteraf.

Wat jij wilt kan dus inderdaad in Alkmaar, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam Centraal Oostzijde, Amsterdam Centraal Westzijde, Arnhem, Arnhem Sonsbeekzijde, Assen, Breda, Delft, Dordrecht, Ede-Wageningen Zuidzijde, Eindhoven Noordzijde, Eindhoven Zuidzijde, Gouda Noordzijde, Den Haag Centraal, Den Haag Holland Spoor, Haarlem, Hilversum, Hoorn, Leeuwarden, Leiden Centraal, Leiden Centraal Terweepark, Maastricht, Nijmegen, Roermond, Rotterdam Centraal, Tilburg, Utrecht Centraal Oostzijde, Utrecht Centraal Westzijde, Utrecht Centraal Jaarbeursplein, Venlo, Weesp, Woerden en Zwolle.

Je moet je er eerst met je OV-chipkaart voor laten registreren, dat gaat via https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=SOR&reisklasse=U&contractduur=DRLP&returnurl=http%3A%2F%2Fwww.ns.nl%2Fproducten%2Fdeur-tot-deur
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
perfect, helder en compleet antwoord!

Andere antwoorden (1)

Nee, behalve de ov-fiets. Dan moet je daar wel een abonnement op hebben

Toegevoegd na 3 minuten:
De huur van de ov-fiets wordt automatisch afgeschreven bij je ov-abonnenment.
als je je eigen fiets wilt stallen moet je gewoon betalen met geld of pin. Overigens is het ook op enkele staions, zoals in Zutphen, gratis.