kun je bij de ns kaartautomaat op station zoetermeer oost met muntgeld betalen?

Ik hoorde dat het mogelijk is om je ov chipkaart ook op te laden met muntgeld. Nu weet ik dat dat niet bij elke automaat van ns kan dus vraag ik me af of dat kan bij zoetermeer oost

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Niet bij alle automaten, er zijn ook automaten waar je alleen met een bankpas kunt betalen. Volgens de site van NS staat er op Zoetermeer Oost tenminste één automaat waar je ook met muntgeld kunt betalen.

Bij een automaat waar je met muntgeld kunt betalen kun je alle transacties doen, kaartjes kopen maar ook saldo opladen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
dat lees ik nergens
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het komt hier niet lekker uit, maar ze staan er wel. Onlangs nog zelf daar geweest, toen stond er tenminste 1 muntautomaat.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel
Bij de meeste automaten is dit mogelijk.
Zie voor meer info de link over alle voorzieningen op station Zoetermeer oost