Hoe duur is het goedkoopste trein ticket naar Parijs?

Ik zou graag een goedkoop treinticket hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vanaf welke plaats?
Vanaf net buiten Parijs is natuurlijk het goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van Brugge, brussel, oostende, het is allemaal gelijk. Ik zoek gewoon de goedkoopste. Gaat de thalys tot buiten Parijs?

Antwoorden (2)

soms heb je ze al voor een paar tientjes, maar dat is beperkt aanbod en beperkt vertrek (geldt maar enkele dagen dus
hou deze site in de gaten:http://www.nshispeed.nl/?gclid=CPDT76Tr574CFakIwwod8ogAYQ
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt maar ik woon in Belgie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook op de internationale site van Thalys zelf staan vaak aanbiedingen. Deze zijn soms anders dan op de site van Nshispeed of B-rail
Hallo, momenteel zijn er promoties richting Parijs,
Klik op de bijgevoegde Link, Bron en klik vervolgens op promoties.
Dan vind je de lopende acties van de trein richting Parijs,
Veel plezier gewenst alvast.

https://www.b-europe.com/tradetracker/?tt=1784_12_71666_parijs