Hoe kan het als je plast of poept in de trein het gewoon op het spoor dondert?

Hoezo niet gewoon in een bak ofzo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoest met je fiets????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen op het station is het minder fris, zo'n hoopje poepmoleculen tussen het spoor zo net voor het perron!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit chillt nog op het station

Antwoorden (8)

Omdat het resultaat biologisch afbreekbaar is en veel vies werk en veel geld scheelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve voor mensen die vlakbij een spoorlijn wonen. . Beetje wind en in hun tuin ligt gebruikt wc papier..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is niet de reden van wat?
Het zijn toch maar minimale hoeveelheden en het wordt door de snelheid uit elkaar geslagen... Het is wel het meest hygiënisch al zou je dat in de eerste blik niet zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de nieuwste treinen zit een opslag tank waarin ontlasting word opgeslagen

Toegevoegd na 1 minuut:
Toiletten van Veolia-treinen op Maaslijn voorlopig op slot

Veolia wordt daartoe gedwongen omdat de opvangtanks van de trein-wc's niet meer mogen worden leeggepompt in het riool. Spoorbeheerder ProRail heeft er geen rekening mee gehouden dat voor het leegpompen van de toilettten een milieuvergunning nodig is. Inmiddels heeft ProRail de vergunning aangevraagd en Veolia beloofd er spoed achter te zetten. Wanneer de toiletten weer in gebruik kunnen worden genomen kan Veolia-directeur Frank van Setten moeilijk aangeven. "Ik hoop dat de ze over twee weken weer open kunnen. Het is een heel vervelende situatie. Het is pure overmacht. ProRail is een grote organisatie en dan kan er zoiets wel eens bij in schieten\
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die miljoenen vogels, honden en katten doen dat ook en de natuur breekt dat in korte tijd weer af, zo-ook dat beetje op de rails.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In nieuwe treinen hangt er een bakje onder. Niemand heeft er trouwens last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omstaat er mischien vervuling bijvoorbeeld ontstopping en bij de spoor verteerfd die gewoon en niemand heeft er las van, wie gaat nou op het spoor lopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij (spooronderhoud) lopen er regelmatig in. Enne, zoveel mogelijk met handschoenen aan doen we ons werk
Der zit al hoop troep op de spoor, waarom zou er geen poep & plas erbij komen..
Ik denk dat je daar geen bak kan plaatsen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt door de afvoer van het toilet in de trein (om maar letterlijk antwoord te geven ;-) )
Omdat het niet erg is dat er organisch materiaal op het spoort dondert.