Kan ik oversteken van bushalte Numansdorp A29 West naar A29 Oost?

Ik wil binnenkort een busreis maken waarbij ik moet overstappen van bushalte Numansdorp A29 West naar A29 Oost.
Ik vraag me af of dit wel kan, er zit een snelweg tussen.
Wie kan me vertellen hoe/of ik daar kan oversteken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Je kunt hier met het viaduct van de molendijk over de snelweg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit kan. Ik heb het zelf vaak gedaan en gaat erg makkelijk. Aan de snelweg heb je 2 bushaltes en er zijn er 2 aan de dijk/viaduct. Als je van de ene naar de andere kant moet, kun je of gewoon de dijk op lopen of het viaduct oversteken. Als je daar moet overstappen met een korte overstaptijd, geef dit even aan, dan kan de chauffeur dit melden bij de volgende bus.