Wat is een snel en voordelig vervoermiddel naar Futuroscope (Frankrijk, in de buurt van de stad Poitiers)?

Ik wil met 2 volwassenen naar Futuroscope in Frankrijk, dat is in de buurt van de stad Poitiers. Ik kan geen vluchten vinden en met de trein vind ik prijzen rond de 600 euro (vind ik wat veel).

Met de auto heb ik weinig zin in, dus ik zoek een goed alternatief.

14 jaar geleden

Het beste antwoord

Trein 600 euro? TGV vermoed ik, normale trein is veel goedkoper maar helaas ook langzamer.
Ik krijg trouwens op site een prijs retour voor 2 personen.
360 euro vrijdag as vertrek vanaf ams
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ben ik 13 jaar geleden eens geweest met de auto. Is prima te doen. Wij hebben dat toen in combinatie met onze zomervakantie rond bordeaux gedaan. Leuk park maar zou nooit alleen voor dit park deze reis maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Dank voor je antwoord, maar de bedoeling is wel om alleen voor dit park te gaan. Ben er ook een jaar of 15 geleden geweest, maar ik wil niet meer naar Frankrijk op vakantie.
Probeer het eens met de trekschuit of de diligence.